Szkolenie dla zaawansowanych - Starachowice 10 kwietnia 2010r.
W sobotę 10 kwietnia w Hotelu Senator w Starachowicach odbyła się kolejna konferencja z cyklu szkoleń podnoszących kompetencje Przedstawicieli Europejskiego Centrum Pomocy Poszkodowanym. Kwietniowy panel był szkoleniem dla zaawansowanych.
W drodze na szkolenie wszystkich nas zmroziła informacja o tragedii polskiego samolotu rządowego nad Smoleńskiem. Nasze szkolenie rozpoczęliśmy minutą ciszy oddając pamięć ofiarom tragicznego wypadku.
Sobotnie szkolenie podzielone było – jak zwykle – na kilka części. Pierwsza z nich to podnoszenie kwalifikacji, czyli w naszym przypadku Planowanie, bo - jak mawia Brian Tracy – „ … czy jesteś w stanie trafić w cel nie widząc go? Otóż nie”.
Tak więc nasi trenerzy rozpoczęli szkolenie od etapu planowania, który jest istotnym i najważniejszym elementem w procesie sprzedaży i oferowania usług. Od planowania wszystko powinno się zaczynać. Planowanie jest wypadkową sukcesu. Planować powinniśmy pracę oraz finanse jakie pożądamy uzyskać z naszej pracy. Trenerzy szczegółowo rozwinęli i przeanalizowali etap prognozowania sprzedaży, przedstawili modelowy rozwój oraz sposób zarządzania swoją grupą sprzedaży; wskazali zagrożenia wynikające z nadmiernego rozbudowywania tej grupy. Jak na praktyków i profesjonalistów przystało, wysunięte tezy bronili przykładami z życia. Mówili też, że ważnym elementem jest rozwój organiczny ale, co najważniejsze, transparentność i zdrowe relacje z Partnerem, który jest ważnym elementem naszego biznesu.
Prezes Beata Karwacka i Wiceprezes Andrzej Kesling przedstawili nowy/stary model budowania struktur sprzedaży. Istotą tego modelu jest wykorzystanie siatki szkoleń dedykowanych dla Przedstawicieli o różnym stopniu zaawansowania, jakie są zaplanowane na terenie Polski. Wykorzystując zaplanowane szkolenia możemy w sposób zaplanowany wdrażać i kształcić nowych ludzi, a tym samym w sposób organiczny rozbudowywać nasze struktury.
Zarząd ECPP przedstawił również nowy sposób przesyłania zgłoszeń uczestników na szkolenia organizowane przez Centralę firmy, które wchodzą w życie z dniem ogłoszenia – a to oczywiście w kontekście Planowania. Otóż planując logistykę przedsięwzięcia w postaci szkolenia musimy, na trzy dni przed szkoleniem, otrzymać od Państwa informację – zgłoszenie, wypełnione na specjalnym druku o przybyciu na zajęcia. Dla nas – organizatorów – wiąże się to z rezerwacją sali, noclegów - jeśli szkolenia są dwudniowe, posiłków, ale również materiałów informacyjnych dla Państwa. Takie podejście pozwoli na ergonomiczne wykorzystanie pracowników centrali, zajmujących się organizacją szkoleń.
Ponadto, nasze sobotnie spotkanie poświęcone było szkoleniu i informacjom z obszaru oprogramowania CRM, które jest ciągle udoskonalane i, do Państwa dyspozycji, oddawane są nowe jego funkcjonalności. Kolejną rzeczą która nas wyróżnia spośród konkurencji, jest pro kliencka funkcjonalność systemu. Jako jedyna firma branży oddajemy do dyspozycji naszych Klientów „Panel Klienta”, czyli miejsce w którym za pomocą przeglądarki internetowej obsługiwana przez nas osoba Poszkodowana uzyska informacje na temat statusu prowadzonej przez nas sprawy, załączone informacje o dokumentach przychodzących i wychodzacych, wysokość roszczenia i aktualne działania.